dreamcatcher/berätta något nu

så jag ville ha en drömfångare när jag var ung. eller yngre snarare, jag är väl ung ännu.
jag ville iallfall ha en drömfångare. då, öppensinnad utan min nutida fascistoida inställning till inredning. ville jag ha en drömfångare. och jag tänker att jag nog fortfarande egentligen vill ha en. trots att jag nu till skillnad från då hellre skulle hoppa från balkongen än stå till svars för varför jag har något så skänninge marken-besudlat synligt i mitt hem.
jag tycker inte de är vackra nu, om inte det har framgått, men jag tror inte att jag ens gjorde det då. för länge sedan.
jag brottas med tankar och minnen och slår fast vid att det nog bara handlade om drömmar.
mardrömmar och klardrömmar. lite för många av den första sorten och lite för få av de sista.
det handlade nog bara om drömmar.
det handlar nog fortfarande bara om drömmar.
nästan allting handlar nog egentligen bara om drömmar.
men det är inte så jävla bara.

Klagomål
Postat av: Felicia

jag har en drömfångare som hänger i mitt fönster. och jag drömmer inte mardrömmar. när jag var liten gjorde jag det och fick krypa upp i mamma och pappas säng. nu drömmer jag bara fina drömmar. mina klardrömmar är underbara och jag börjar tro på att det inte bara är inbillning utan lite, kanske lite magi ändå? som om det sov en ängel på min huvudkudde. eller ja. eh.

2010-03-08 @ 17:34:36
URL: http://vantida.blogg.se/
Postat av: spader

åh. jag kanske borde skaffa en, ändå. och gömma undan den när jag får besök. om jag inte kan komma över den där fobin..

för det där lät himla bra.

och..tack för att du berättade något, felicia:)

2010-03-09 @ 05:02:01
Postat av: Ammy

jag ville också ha en drömfångare! jag kan nästan tänka mig en fortfarande. smaklöst är intressant smak. du och jag - skänninge marken 2010?

2010-03-15 @ 19:39:50
URL: http://candykitsch.blogg.se/
Postat av: Daniel

http://veckansorfil.blogg.se -För dig som inte riktigt...? äh, vad sägs om att supa oss fulla till Harry Potter istället? -Den där Ron blir faktiskt snyggare efter några glas...

2010-03-15 @ 20:04:14
URL: http://veckansorfil.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button