fem bokstäver och hundra längtan

jag går av bussen några hållplatser för sent för att jag har tid
och det regnar lite grann
jag har tid och jag har ett ord på fem bokstäver att klamra mig fast vid
och upprepa mer än jag kan
jag är påväg någonstans och äntligen vet jag precis vart
fem bokstäver och hundra längtan
snart

Klagomål
Postat av: sarah

snart, min adam. snart.

2010-04-29 @ 10:46:52
Postat av: bloggcandy ©bloggdesign till dej

länken som du gav mej funkar inte för att det står punkt i slutet av länken. ta bort punkten så funkar länken



jag vet inte varför det inte funkar

2010-04-29 @ 20:33:25
URL: http://bloggcandy.com
Postat av: spader

ja, sarah. snart.



bloggcandy:okej.

2010-04-30 @ 14:28:21

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button