berätta något/koma

när jag är skitdålig på att uppdatera kan man läsa äldre inlägg och se om det finns något fint att säga om dem. eller fult. eller så kan man berätta något för mig.
berätta något för mig.

Klagomål
Postat av: du vet A eller T eller N, vad man vill typ

Jag "gjorde slut" med min "pojkvän" förut, jag vet inte ens om vi var tillsammans...



Vi pratade om det. På MSN. Och kom fram till att det inte riktigt funkar.



Jag skrev:



"DU

hela den här grejen

det funkar inte riktigt va?"



Han svarade:



"hahaha, nej..."



Och.



Det känns som om i fall han skriver så, "hahaha", så borde han väl inte ta det så seriöst eller?



Ändå skriver hans vänner till mig och om mig i deras blogg. De säger att jag är dum i huvudet, mer dum i huvudet än vad de från början trodde. Bara för att det blev över MSN.



Och jag vet inte.



Borde jag ens bry mig?



Han är ju med på det.



Ska jag ha dåligt samvete då?



Eller skulle jag väntat till den 28e november med att berätta, eftersom det var då jag som tidigast kunde träffa honom?



Jag vet inget.



Kanske borde jag inte veta.



Hoppas du mår bra, Spader.



Kräm.

2009-11-10 @ 02:51:21
URL: http://ninjalooter.blogg.se/
Postat av: spader

tack, astro.

dig kan man lita på.

2009-11-10 @ 22:30:24

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button