sjuk/lookbook



jag har kommit av mig lite här. men man kan väl inte hålla ett sånt tempo hur länge som helst. idag är jag sjuk och det är tråkigt för jag ville jobba och komma igång ordentligt med det. men det gick ju inte. det gick ganska bra igår iallafall.
bortsett från det så hänger jag mest på lookbook nu. det är ett sjukt pretentiöst ställe. men jag gillar ju sånt. om man vill ha en invite kan man höra av sig. så ligger det till iallfall.

Klagomål
Postat av: n

fyfan vilken blogg. helt jävla awesome.

2009-03-21 @ 16:59:21
Postat av: spader

hm, jag antar att du syftar på lookbook, så jaa:)

om du mot förmodan menar min blogg så tackar jag ödmjukast.

2009-03-21 @ 17:47:39
Postat av: ELLEN

Skulle man kunna få en invite? :)

2009-05-22 @ 19:52:23
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button