något gammalt som inte blev något

och med den samlade kunskapen hos en handfull gråsparvar
kastade han hatten, och förbannade hur han småslarvar
med saker han givetvis egentligen kan utan och innan
och sedan länge.




och med det tror jag att jag vill säga att det som läses här är allt. precis allt jag skriver. därför varierar kvalitén.

Klagomål
Postat av: theresia.

Du kanske kan få låna ett visitkort av mig sen. ;)



Jag hittade en kristen tidning som hade en hel sida med bara den där texten av Andersson Wij. Det var väl ingen nyhet att killen är jävligt duktig men den där texten var.. lite extra, så jag placerade tidningssidan på väggen.

Btw, Birro kommer till vårdnäs 7-8 mars. Har du hört vad han ska göra där.. för jag undrar...

2009-03-03 @ 16:16:15

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button