två år, noll jobb och ingen röd tråd.


julia och jag,
vi bor tillsammans och vi har jeans tillsammans,
för du har också smala ben
men jag har inga höfter, så jag tappar dem ibland,
och ganska jämt tappar molnen snö över den här stan.
det är trevligt när man är inomhus, men inte annars för de är inte så bra på att ploga här.
efter några veckor så vet man vad det är på teve från att man vaknar tills halv nio på kvällen, ungefär. det känns lite bra, men mest dåligt.
"don't quit your dayjob" hade varit passande om jag hade haft något, men det har jag ju såklart inte.
och jag hoppas att när jag får ett jobb ska jag ha råd med en röd tråd, också.

Klagomål
Postat av: j

mjau. jag tog precis bort bältet i de grå.<3

2009-02-05 @ 07:41:43

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button