som en hund



-jag har aldrig börjat om såhär många gånger på en gång, sa hon.
och jag visste inte vad det innebar, kände jag, men det visste nog inte hon heller. ibland vet man ju inte vad saker innebär. även om man är en av få som vet vad som syftas på.
och hon frågade varför jag inte vill prata om det när jag sa att jag inte ens kan skriva om det för jag vet inte vart jag lagt mina ord. och jag sa att det var av samma anledning som jag inte kunde skriva. jag har förlagt orden, sa jag ju.
en stund senare ville jag berätta om hur jag ska hitta dem igen, hur jag ska leta på varje landsväg i landet, och kanske grannlandet, men då var det försent, för hon hade redan gått i förväg. och jag fick släntra efter. som en hund.

Klagomål
Postat av: Olle

Fin text Adam, en av de bättre tycker jag. Nattlig kreativitet is the shit! (Utom för mig som inte fick ett jävla jota gjort. Förutom rena kläder...)

2009-02-19 @ 06:26:54
Postat av: julie

den var annorlunda på det annorlunda-bra-sätten. dukto.

2009-02-19 @ 06:39:12

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button