playlists and japanese fashion



så, japanska märket Mackdaddy har släppt sin lookbook spring/summer 2009. och det är grymt. dock är deras sida/webbshop lite lurig att förstå sig på. men det är helt klart värt ett försök.
(via http://www.highsnobiety.com/)

i övrigt var min danska kärlek pa:nuu's vår/sommar kollektion en besvikelse. några spexiga grejer, men inte alls lika fantastiskt som tidigare och till skillnad från tidigare nämnda mackdaddy har de gått all in på färger och mjukisbyxor och släppt det lite subtila helt. hoppas att det ordnar upp sig, för jag älskar dem fortfarande.

när jag ändå håller på att sälja mig till modebloggs-satan så rekommenderar jag för er av hon-kön att kolla min andra danska kärlek,  Samsøe & Samsøe's webbshop,  de säljer ut gammalt nu.


bortsett från det så har det dykt upp två spexiga spotify-playlists, luger skickade ut en med deras aktuella artister för 2009, den finns att hämta här, och arvikafestivalens bokare tycker att ni ska lyssna på det här.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button