nytt från maskinen



Pengar-ny singel från maskinen.
apropå att jag såg far&son igårkväll (frej och simon g). sjukt kort spelning men det var gratis, och kul folk. sedan efterfest hos julias kompis tina tillsammans med nåt random band som också spelat tidigare på kvällen och annat branschfolk. far&son hittade dock inte dit. och efter det en lång promenad hem genom oslo strax innan sex. idag, ingenting alls.

EDIT: efter lite letande i minnet och online så visade det sig att det bland annat var en av snubbarna bakom hybris som vi hängde med igårkväll. de hade en bra spotifyplaylist med deras akter också. den finns här.

Klagomål
Postat av: karin

frej och simon g djade i sunkan i vintras, har aldrig skrattat och himlat med ögonen så mycket som då. eller så är det något med skåningar överlag som skaver... jag vet inte.

2009-02-20 @ 19:40:53
URL: http://kakarin.tumblr.com
Postat av: spader

de är ju sköningar, alltså. rätt kort och halvdålig spelning igår, dock.typ fem låtar, varav en var far&son i grunden, sedan var det två offerpräster orkester+alla som inte dansar är våldtäktsmän.

men det är ju kul att det händer något:

2009-02-21 @ 00:12:28
Postat av: amanda

jag rådiggar manskinen i allmänhet och afasi i synnerhet. speciellt herbert och frej i kvinnokläder! grymt bra!

2009-02-26 @ 17:37:37
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button