fågeln/jokern/ovanligt många frågor

franska Phoenix har släppt sin nya singel 1901 från den kommande plattan Wolfgang Amadeus Phoenix och den finns  att tanka ner helt gratis OCH legalt här. det gillar vi.

via: untzuntz och tram7.se

undrar vart alla andra hittar såna här nyhter samtidigt? jag vill fan upp ett snäpp i näringskedjan.

bortsett från det så fick ju Heath Ledger sin oscar postumt, vilket var ganska givet. vad jag förstått det så nomineras sällan döingar utan att de får något. så vad vill jag säga om det? inte mycket mer än:  ja, han VAR bra. men var han så bra?
jag tror inte jag reagerat om inte hans bortgång strax efter filmen gjorde varenda trettonåring som sett batmanfilmen till proffesionella filmrecensenter, av en händelse med samma åsikt. märkligt fenomen det där..


EDIT: nu har jag lyssnat på phoenix-låten, fett bra alltså, missa inte att tanka ner den!

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button