kings of convenience släpper ny skit/mrs. cold



och varför har ingen av de en miljon musikbloggarna jag envisas med att följa nämnt det? upptäcker det av en slump på SVD. damnit. iallfall: första singeln här ovan. skivan Declaration of Dependence kommer 20 oktober. för första gången på länge känner jag mig lite sugen på att köpa en skiva. jag menar. köpa en skiva, alltså. shit alltså.

i <3 norway.

Klagomål
Postat av: björn

åh åH ÅH y-es!

2009-08-09 @ 01:29:46
Postat av: spader

oh yes. jag glömde skriva att det är det första de släppt på FEM ÅR. jäkla folk.

2009-08-09 @ 13:17:55
Postat av: karin

bra skit det där. man borde kanske investera i ett ex...

2009-08-09 @ 16:54:49
URL: http://kakarin.tumblr.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button