hjärtblödning/fanatism/tvivel

ibland tror jag att min handstil skulle berätta mer om mig än jag kan
jag antar att det inte är någon stor utmaning egentligen att säga mer om en man
än samma man kan själv. men är inte kommunikationsfanatismen någonstans värd att ifrågasätta?
när bloggsverige försöker göra alla cowboys till jocke bergar.
jag tror att allt tvivel inte är värt att åsidosätta
bara för att en socialt accepterad kollektiv hjärtblödning härjar..

Klagomål
Postat av: t.

blandar du gamalt med nytt? alltså till projektet.

finns det någon röd tråd?

jag är förvirrad.

2009-08-27 @ 01:08:35
Postat av: t.

hahah så jävla typiskt dig. klick-knappen alltså.

2009-08-27 @ 01:09:27
Postat av: spader

mjo, jag är ju lite typisk mig:)

men tja, jag vet inte. jag antar att det mestadels kommer bli senare material. för att det känns mest aktuellt, liksom. men man får väl göra lite som man vill.

2009-08-27 @ 01:13:08

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button