hela livet var ett disco/uppdatering/spotifyfyfyfyfyfy

yes för mig och kanske andra sm inte orkar myspace, krunegårds nya låt ligger nu uppe på spotify. klicka här.

och i samband kan man ju påminna om världens bästa spellista (som även innehåller tidigare nämnda melodi) som man hittar här.

bortsett från det har jag (som vanligt lite efter resten av hipstervärlden) snöat in på italodisco. en bra start in i den genren hittar du här.

och så gick det med att inte härja om musik. kul att björne uppskattar det iallfall. ehehe..

Klagomål
Postat av: Anto

Men såååå bra är ju inte krunegård

2009-08-05 @ 14:20:26
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: spader

hm. jo, jag tycker nog det, alltså. han är ju schöön:)

2009-08-05 @ 20:24:44

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button