hela livet var ett disco

PHOTO VIA: PRESSFOTO

krunegårds nya singel "hela livet var ett disco" från någon av hans två kommande album (lev som en gris, dö som en hund/ prinsen av peking) har släppts på hans myspace.
den är producerad av mauro scocco, och jo, visst fan låter det lite scocco.



apropå det så kanske jag borde sluta tipsa om musik. det känns lite bortkastat.men jag gillar ju popmusik.. jag ska fundera påt.


(via:tram7)

Klagomål
Postat av: björn

nej gör inte det. det är ju tack vare dig som mina polare tror att jag har koll på musik

2009-08-04 @ 23:44:23
Postat av: björn

inte riktigt. men sluta inte iallafall

2009-08-04 @ 23:44:59
Postat av: spader

okejdå.

2009-08-05 @ 20:25:26

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button