jag jobbar och sånt.

jo, jag jobbar lite hipp som happ nu. om det undgått någon.

jag peppar stenhårt på Futurecop! och Familjen som spelar på..onsdag. hoppas därför på dåligt väder på torsdag. annars jobbar jag jue.

kreativ uppdatering:
det händer inte jättemycket. jag har mailat diverse klubbar i stan och erbjudit mina tjänster som dj, blå har svarat att jag kanske får spela på deras uteservering för öl. det låter rätt så rimligt. jag är sjukligt spelsugen då jag hittat massa bra musikbloggar på sistone. kan tipsa om såna senare om man är intresserad.
annars hoppar vi hopprep, kör hacky sack och ska börja åka bräda i poolen här i närheten.
boken är lite fördröjd pga teknisk/kreativ kris hos en av delarna.

that's all, folks.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button