MAGNOLIA CREATIVE NETWORK

nedan följer de första anteckningarna som gjorts gällande magnolia creative network.



okej, så. jag kan grejer. och det känns som jag gör ungefär vad jag kan göra av det själv. och folk man känner kan ju mängder av grejer. men kanske inte kommer längre. eller i vilket fall har större potential än vad som syns.
så, planen av idag är ett nätverk, ett kollektiv, ett crew. av dig, mig och alla vi känner som kan saker. och saker i den här bemärkelsen kan vi nog samla ihop i "kultur". finkultur och fulkultur och allt du gör eller inte kan göra ensam.
vi samlar ihop skiten och ser om vi inte kan komma längre under en gemensam label. det är målet. det är inte svårare än så. oavsett om man gör vad det nu är man gör för att visa upp det, eller för sig själv och bara sig själv så är jag säker på att vi kan utvecklas/åstadkomma mer/bättre om vi är på samma ställe.

vi gör det för att vi kan. vi samlar ihop oss. du, jag och de andra.
och sedan kan vi göra precis vad som helst.

 vad tror ni om det?




magnoliacn.blogg.se -det är tomt nu, men förhoppningsvis inte så länge till.



Klagomål
Postat av: Lovisa

låter riktigt vettigt! hör av dig om du vill

puzz

2008-11-17 @ 08:02:43
Postat av: tekno.

adam, adam. du har väl alltid en massa stora grejer på gång? :)





2008-11-19 @ 13:41:42

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button