ibland läser jag en blogg om stockholm fast jag inte gillar stockholm

"Bondbevakning
Biobesökare övervakas av säkerhetspersonal under nya Bondfilmen. Enligt filmbolaget är det nödvändigt för att avskräcka nätpirater. Aftonbladet frågade åskådarna vad de tycker och fyra av fem svarade att det är helt okej att övervakas på bio. Vissa svenskar ger upp sin integritet så lätt att de inte förtjänar att leva i ett fritt land."

-JA!



 http://www.pastan.nu/bloggen/inlagg/993.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Upphovsrätten måste respekteras.

2008-11-13 @ 01:03:32
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Postat av: theresia.

Shit, ifrån att du skriver inlägg varannan månad till flera per dag. Jag hinner inte med!



ang. bög: Inga fler kommentarer.

ang. estetisk: Jag känner ingen annan kille som skriver poesi, målar tavlor, gillar att sjunga i kör, röker slim(jag vet det) och samtidigt kallar sig kille. Kanske därför jag respekterar dig. ;)



Jag såg att du börjat svara i i dina egna kommentarer på andras. Men jag vet inte om det är okej att jag ska läsa dina kommentarer på din blogg varje dag. Du kommer se mig som en stalker (eller den jag egentligen är....)

puss adam.

2008-11-13 @ 13:38:53
Postat av: spader

lena: till vilket pris?



tenko:

hah, det roliga med estetisk var att du skrev "estisk". som från estland. för det vore ju kul.eheh..men tack. ändå.

och ja, jag försöker skriva mycket. för jag har ju bestämt mig för att skriva tills jag blir bra. och då har jag att göra (jag är inte blygsam, jag är ärlig).

puss.

2008-11-13 @ 21:06:19

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button