Crystal Castles-Alice Practice



jag vet inte om ni brukar kolla på youtube-klipp på folks bloggar. jag menar, jag gör i princip aldrig det. men ifall att.  det här är ett klipp från en av världens bästa serier, brittiska Skins. med en livespelning av Crystal Castle och deras låt Alice Practice. kanske också världens bästa band med världens bästa låt, just nu. det är inte nytt dock. men helt fantastiskt.
vill nån ha låten/låtar så kanske det kan ordnas. om man säger till. man får jättegärna berätta om man gillar youtubeklipp också. för då kanske det dyker upp fler. eller inte.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Tänk på FRA och jakten på fildelare som pågår.

2008-11-11 @ 17:47:10
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Postat av: spader

hah, ingen fara. jag har rätt bra koll på hur man kommer undan.

2008-11-11 @ 18:12:32
Postat av: Professor Umbridge

Hrm, hrm

Trolldomsministeriet anser att översdosering av Youtube-inlägg ger bloggar en billigare klang.

2008-11-11 @ 19:30:13
Postat av: spader

Professor Umbridge kan ju hälsa Fudge och grabbarna att jag ska ta det i beräkning. liksom jag ska ta i beräkning att min blogg, liksom jag ÄR ganska billig..

2008-11-11 @ 23:32:28
Postat av: Calle Kuk

hur fan får man dig youtube grejen sådär? jag är torsk så jag har förgäves försökt utan lycka.

2008-11-12 @ 22:34:20
Postat av: spader

calle, du trycker på html-knappen och infogar koden till filmen (som finns i en liten ruta bredvid filmen på youtube). sen trycker du på infoga, typ.

2008-11-13 @ 23:12:02

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button