EXTRA EXTRA! SVENSK BLOGGSTJÄRNA BLIR CENSURERAD AV DANSK PRÄST!



nej, men seriöst. det kanske inte var jättesmart att använda ett fullständigt namn fem gånger i ett blogginlägg. för uppenbarligen finns det ett sammband mellan namn som gör sig bra i text och ovanliga namn. och folk med namn som googlar sig själva. även om jag håller fast vid att det inte var något negativt sammanhang och bara i underhållningssyfte. men nu är det ändrat iallfall.

det var dagens största upplevelse, iallfall.kul att det är det största genomslaget min blogg någonsin har haft. de anmärkte inte ens på den politiska propagandan eller namnet. men spex.

jag har just kommit hem från linköping. alltså, hem till danmark.det känns inte jättekul. faktiskt. men det är väl okej. det var helt fantastiskt trevligt att vara tillbaka i stan. även om dygnsrythmen var konstant fuckad.

spelningen på skolan är vår var tveklöst topp tre bästa spelningar jag har gjort. publiken var helt fantastisk. det gjorde mig helt fantastiskt glad. skolan är vår var en tjugofyra timmars bekräftelse. alla var så jävla glada att se oss. till och med vaktmästarna. och de är ju aldrig glada, liksom. haha.
nu ska jag försöka äta något. för det är ju bra, har jag hört.

Klagomål
Postat av: Anonym

mjau. det är så mycket rock and roll du blir pälsklo. jag kommer och gör danmark roligt.

2008-03-17 @ 21:04:01
Postat av: spader

om min blogg vore aftonbladet så hade du "rasat mot kyrkan" också.:D

2008-03-17 @ 21:29:07
Postat av: Lena Petersson

Namn ska man alltid vara försiktig med, det är en viktig personuppgift som faller under personuppgiftslagen och man får inte publicera namn hur som helst på Internet. Hann du åka innan snön återvände hit? Det är väldigt vitt ute.

2008-03-18 @ 13:59:28
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button