katastrofabstinens en kväll för en natt sedan.

jag ser fram emot en katastrof
för att få veta vad jag kan
flera nätter med vänner, men ensam, på rad nu.
jag vill inte ställa till med något själv, även om det brann.
men jag vill veta vad jag kan och du.

en klaustrofobisk dag som är den första
men den fjärde
det här är inte det största
jag känt
men jag vill ge er allt ni begärde.

att vakna i glesbyggden väcker minnen
som man kanske inte har
trots på bästa sätt bedövade sinnen
så vet man sällan var

man ska leta.

efter vad det nu är som saknas.

Klagomål
Postat av: t.

du är rätt svår att överskatta när du skriver.

2008-12-31 @ 01:44:23
Postat av: Astro

åh, alltså, ja!

2009-09-08 @ 14:15:20
URL: http://ninjalooter.blogg.se/

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button