nätverksproblematik.

igårnatt upphörde plötsligt det trådlösa nätverket jag tattade på att existera. vilket var lite irriterande.
så just för nu sitter jag utanför det söndagsstängda biblioteket och använder deras wlan. dock kan jag bara sitta en timme innan jag måste gå hem och ladda batteriet. jag kanska skulle bryta upp ett elskåp? jaja, tills jag fixat nätverk till mitt hem, så kommer det nog bli glesa uppdateringar.

pusshej

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Det kanske går att boka datorer i biblioteket på vardagarna?

2007-09-10 @ 18:03:23
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: julia

nämen oj är det adam! :) hur hittade du till min blogg?

2007-09-10 @ 18:24:45
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Love

Jag tror du overlever din nord. Men hur ar det, trivs du?

2007-09-10 @ 19:41:23
Postat av: Love(igen)

laste precis nat om nan 14-aring, maste saga att jag inte ar jatteforvanad. men men. Du har narmare till min syster nu an vad jag har.

2007-09-10 @ 19:42:43

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button