jag har också på mig en röd tröja idag.

för jag tycker också om att inbilla mig att jag gör något bra. när jag inte behöver anstränga mig så mycket.


men vafan, varför i helvete skulle burmas regim bry sig om svennars tröjor?

samma regim har styrt i arton år utan att något nordiskt land gjort något större väsen.

det är ju så jävla uppenbart att ingen vet vart fan burma ligger och bara vill lura sitt samvete, lite till.


idag låter jag bli att tvätta för att ha något att göra imorrn.

:D

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Jag har röd tröja och jag har skrivit under namninsamlingen för att stödja demonstrationerna. Det är skönt att kunna göra någonting.

2007-09-28 @ 16:58:00
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: hejaburma

man klär sig i rött för att visa sitt stöd. jag har en röd kofta idag.
(och jag vet vart burma ligger)

2007-09-28 @ 17:44:05

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button