inköpslista och lokalkändis.

resedagboken;

idag skulle jag köpa;

  • mozarella
  • haloumi
  • ägg
  • kyckling
  • quorn
jag köpte;
  • mozarella
  • haloumi
  • micropizza
  • pankakspulver(blandas med mjölk och steks)
  • chips
  • popcorn
  • etc.
till saken hör att jag varken har micro eller vanlig ugn. eller mjölk. men det är ju lugnt..man kanske kan blanda pankaksmixen med cola iställe? tips mottages gärna och tacksamt.

i övrigt har jag varit på café parasollen idag för första gången. det är ett café för missbrukare, handikappade eller bara allmänt missanpassade människor. där passade jag in bra. nejmen..jag diskade. mest. och lärde mig rulla bestick. det var skojigt. jag pratade med en kille med social ångest också. han var trevlig. och glad, för han fick sjukpension. grattis till honom.

kirsten skickade in en pressrelease till tidningen i förrgår. idag var jag lokalkändis. kul. så idag har jag tyckt att folk tittat på mig vart jag än går. det har förmodligen mer att göra med mina ENORMA hörlurar och ENORMA solglasögon att göra än att de känner igen mig. men ändå. spexigt. slut på meddelandet.


Klagomål
Postat av: julie

men älskling. du är big in japan. och jag tror att de glasögonen är mina, för de jag har är snea. och det är ditt fel!puss

2007-09-06 @ 22:38:34
Postat av: Lena Petersson

Det är märkligt hur man kan påverka varandras glasögon =)

2007-09-07 @ 14:23:52
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button