flugstöld.

Det flög just in en fluga i mitt rum.
den surrade några varv och sedan flög den ut igen.

och jag kom på mig själv med att tänka
"-fan, stal han nåt?"


och detta, mina vänner skyller jag på...just det; min far! allt jag kan om paranoia har jag lärt mig av pappa.



mitt nätverk är tillbaka, vilket är skönt.

det har inte hänt jättemycket, jag kollade på fotbollen på en pub. det var trevligt, och jag fick faktiskt inte stryk. tacka gud för att det blev 0-0? Idag har jag skickat reseräkningar och fixat ett danskt bank-konto.

jag säger till banktanten att jag inte pratar så bra danska. hon säger att det inte är någon fara och frågar hur länge jag varit i landet. jag säger två veckor och hon ser chockad ut. tills jag säger att jag är svensk...


Klagomål
Postat av: julia

haha, det var iallafall kul att du hittade till min blogg !
:)
jo, det var ju ett tag sen! men det var ju bara en kul grej ju! men verkligen längesen känns det som ! var det i ettan för er ? :p jasså, du har flyttat till danmark alltså?sen när ?! see yaa. :)

2007-09-11 @ 18:56:19
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: julia

hej jag heter julia. jag är en tjej på 19 solsnurr. jag peppar på banktanten, skön tjej!

2007-09-12 @ 15:34:04

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button