skarp ammunition och sprängmedel

efter att ha sovit i tolv timmar vaknade jag klockan tolv. senare på dagen insåg jag att jag drömt om "skolan är vår 08", där erik inte orkade ha med sina tv-spel till tv-spels rummet vilket förstörde ALLT. i vilket fall låg jag stilla i en och en halv minut och planerade timmen innan jag skulle jobba. kolla datorn till halv, duscha och sedan springa. det blev planen som jag följde, bortsett från duschandet. duschade ju igår och det är ju bara socialt missanpassade på caféet och DE lär ju inte bry sig. som man säger..

jag msn:ade med julia, sedan klädde jag på mig och spang till jobbet utan ytterkläder. kom att tänka på att det är ungefär lika långt som det var till matsalen på folkunga. det är ganska schysst.

jag läste en artikel på danska på jobbet om att det är ett stort problem med skarp ammunition och sprängmedel hemma hos folk. nästan varje vecka hittar de grejer i dödsbon där någon farfar har gömt vapen från andra världskriget på vinden. ifall det skulle bli ett tredje, liksom. bra och ha.

jag gillar inställningen. för säkerhets skull, liksom. bra att ha.



jag har blivit mer aktiv på last.fm nu, så check it out om du vill veta vad jag lyssnar på; last.fm/user/spadersju

Klagomål
Postat av: julie

baah, men så hånar du mitt "bra att ha"-tänk. tönt!

2007-10-26 @ 12:46:48
Postat av: malin

kul att höra från dig :) det var länge sen.,, föör länge! Hoppas allt är bra med dig?! Haha, stor., ja kanske. Kanske inte. Vad gör du i danmark mer än att jobba? Stor Kram

2007-10-26 @ 21:08:02
URL: http://tadas.blogg,se
Postat av: björne

det va vapenamnesti i england för ett tag sen och då var det nån som kom till polisen och typ:
vill ni ha ett raketgevär?
hade sparat. andra hade typ lämnat in knivar så kommer han traskande med spräng'mnen

2007-10-28 @ 11:46:12

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button