när man ställer fram utemöblerna ställer man in klockan. eller. vänta nu.






och dagen efter
dyker samma tomhet upp
jag har lärt mig mycket, men ingenting.
faxe kondi är den danska motsvarigheten till 7-up.
fast jag har alltid föredragit sprite.du vet.
det är fantastiskt att vara behövd där man varit behövd.
att människor fortfarande minns. vad som hänt.
jag kanske har mig själv att skylla för allt det där, mitt tangentbord är skrivet torrt och mitt hus är snart övertänt.

trots den fuktiga senhösten.

jag har en begäran som stillas titt som tätt.
mellan stunderna saknar jag fullständigt all form av sans.
och vett. och veronika kallar mig för bekräftelsemongo.
vilket är ganska passande.
för en man som borde veta vad som är rätt. och fel. och anpassa sitt sätt.

det är bara svårt att veta hur mycket han egentligen anpassar sig. ibland.




Klagomål
Postat av: Anonym

jag tycker den texten är läskig.

2008-03-17 @ 22:23:25

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button