kalla danmark.

image70
jag börjar få lite ångest för vad jag sa göra när jag kommer hem. men det ordnar sig väl jag tänker mig att jag ska chilla tills efter sommaren. mitt internet kommer och går, så jag kan inte lova någon kontinuerlig uppdatering. dock har jag träffat lite vänner. och fått betala 400 spänn för en olycka på mitt arbete. det var ju lite spexigt. julia har varit här och det har varit trevligt. jag jobbar ganska mycket med konfirmander och caféer. det börjar bli standard nu. jag ska försöka börja skriva ordentligt. inom kort. tills vidare ska ni få ett soundtrack till in vistelse;
danskjävlar-ninjaspark

visst ja, jag har redigerat en till blogg; l0vejsa.blogg.se hon är trevlig, kolla in den.

Klagomål
Postat av: julie

åh din tönt. först och främst så var det JÄTTEtrevligt att jag hälsade på. hah:) och sen så är lovisas blogg fin men ohsoadam. pus.pus.pus.

2007-10-24 @ 14:05:05
Postat av: Lena Petersson

Det är mycket som ska fixas med ansökan till höstens utbildningar om du ska söka, så var ute i god tid och kolla upp vilka handlingar du behöver bifoga och sådant. Tiden går fortare än man tror och snart är det vår och bråttom med ansökan.

2007-10-24 @ 21:59:56
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: anni3

haha åhw, härlig bild :)

2007-10-26 @ 14:47:23
URL: http://baravaradin.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button