uppdate pt.2

resedagboken:

det blir väldigt långa uppehåll här.jag vet. men jag tänkte att även om det här inte blir så långt så ska man få veta att jag lever.

julia var här förra helgen tilsammans med mor etc. det var himla trevligt och jag fick massa makaroner.

den här helgen var axel och follin här. det var väldigt manligt, men välbehövligt. follin ville beställa en whopper på mcdonalds och allting blev lite osammanhängande. men helt okej. dock är jag fortfarande sliten, förstår fortfarande inte grejen med att alla ställen i stan har öppna till fem på morgonen. det är inte mänskligt.

jobbet går också bra, även om det börjar bli lite vana. just nu sitter jag på jobbet och det kommer ingen. det är skönt. jag kommer inte riiktigt överens med min handledare ibland. men jag har kommit fram till att det mest är för att hon är en surkärring ibland. men det är inte värt besväret att bråka om det. halva tiden har ju redan gått, snart. det är snart jul och jag har köpt lite juilklappar med julia. och jag ska köpa en julklapp till henne imorrn tror jag.

jag skriver på en monolog också. men det är fortfrande hämmligt när den kommer framföras. men det märks.

de har satt upp julbelysningen i min stad nu också.

/adam

Klagomål
Postat av: julia

hej! jo den kommer från topshop! jag glömde nog skriva det i inlägget! hur är det med dig då? hälsa din fru! :p
/ julia!

2007-11-25 @ 12:42:58
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button