bedrifter.


okej, jag minns inte när jag gick utanför dörren hittills. det måste varit i torsdags.

den här helgen har jag sett fjorton avsnitt av srubs. och fem av "chuck". grymt bra serie, iallfall, alla är snygga och det är en datanörd som blir hemlig agent när han får alla regeringens hemligheter in i sitt huvud. ni fattar konceptet, bra grejer.
jag såg oceans 13 också. inte jättebra.

om det inte framgått, vilket jag hoppas att det gjort så har jag varit sjuk. eller sjuk nog för att vägra jobba i fredags och därför avsäga mig rätten till att ha nåt kul på hela helgen. det är lika delar heder/rädsla för de arga tanterna. och det är övervägande rädsla, min heder är väl himla dumt att hänvisa till.

jag har laddat ner britney spears best of också. det kan ju vara bra att ha, tänker man. har också en tanke på att lansera mig själv som pirate dj, eftersom ganska stor del av de 30,46 gigen musik jag har är just nedladdad. frågan är hur svårt det kommer bli att få jobb på andra ställen än typ anarko-fester..man kanske skulle ha det som alter ego. lite som en hemlig identitet, och alltid spela maskerad..hmm..

jag har försökt en hel del i diverse tracker-program för att göra chipmusik. dock är det helt sinnessjukt jäkla besvärligt. jag tror inte jag har orken. jag är inne i någon slags kreativ kris känner jag nu också. jag läser tusen bloggar, och kollar på tusen stand up-klipp och lyssnar på lika många för att jag hoppas att det ska ge något. för jag känner inte riktigt att jag kan producera något.

det kanske är dags att sluta?

Klagomål
Postat av: segbunny

du ska inte sluta din nöt. alla fixiga har sega perioder. så är det bara. och alla fixiga tror att det inte gäller just dem och att de har tappat all talang. men om du vill kan jag säga att du är både tråkig, ful och dålig. fast du vet att det inte är sant någonstans. puss.

2007-11-25 @ 18:54:17
Postat av: björne

sluta inte damnit. jag blir alltid typ. varför skriver jag(?) när jag ser din blogg. jag lägger visserligen inte ut så mkt. men det är suicidal att göra det i nian.

2007-11-26 @ 07:26:04
Postat av: Lena Petersson

Det går upp och ner i kreativiteten som med allt annat, ge inte upp.

2007-11-26 @ 12:16:04
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Calle Kuk, igen

Det är för att du oroar dig för att folkunga inte ska skratta åt dig och dina rolig invandrar skämt, tiden har hunnigt ikapp dig käre kamrat och jag har tagit över. mohaha

2007-12-10 @ 17:10:26
URL: http://calleisyourfriend.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button