det senaste.


spadersju.blogg.se -passiv terrorist har aldrig legat så nere som just för nu. jag har helt enkelt haft aldeles för mycket att göra och tänka på. det som hänt hittills var PA-konserten. det gick bra. Happy Club igår, gick bra. det kommer upp bilder framåt.  jag har sökt volontäråret också, som sagt. jag hoppas på england, men hamnar ev. i danmark. saksamma. det är intervju på lördag nästa vecka. samtidigt som årsmötet i linköpings distrikt, svenska kyrkans unga. och hela kommande veckan kommer jag hålla till på sagateatern och svinga. onsdag och torsdag kan man se mig.och alla andra som läser sceniskt musikprojekt.haha.  och tisdag veckan efter så leder vi Skolan Är Vår-arrangemanget på folkunga. ett dygn av arbete. som jag inte hinner planera den här veckan för jag har så mycket att göra. jippie. och jag har inte hunnit plugga på två veckor på grund av sjukdom. fan-fucking-tastic.

hursomhelst, det där var en kort sammanfattning av de närmaste veckorna. jag vet inte om bloggen kommer överleva. eller dö. jag har funderat på det. läsarantalet halverades ju när jag fick flickvän..haha. precis som eriks msn-kontakter. vi får se. jag ska göra vad jag kan.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Glöm inte bort att andas. Det finns inget som säger att man måste skriva nya inlägg hela tiden på bloggen.

2007-03-11 @ 13:26:05
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Filippa

jag var där och jag såg dig vet inte om du såg mig det kändes så, samtidigt vet jag ju att man är så gott som blind när man står där på scenen :P, men hur som helst var det kul att se dig, det var snyggt! jag har temaredovisning 24maj 15-30-17.30 på saga 5 min solo.. om tiden räcker till kan du ju ta med tjejen och sitta ner en stund. ta hand om dig, er!

2007-03-22 @ 19:43:48

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button