vänner, two and a half men, disney channel, tjuvlyssnat.se...

herregud, jag tror inte jag har något att säga.

mjo, jag är glad, det är spikat att jag får åka på elevriksdagen i år. det är ju bra. fast det kanske inte var något tvivel om det, men saksamma. jag har varit hemma idag också, hoppas jag blir bättre imorrn. det är ganska långsamt och tråkigt att vara hemma. faktiskt. jag är en socioholic. trots att jag hatar människor. sätt en diagnos på det, om du kan! hursomhelst så kommer julia hem snart. eller hit snart, menade jag. haha. kul felskrivning. saksamma.




titeln refererar till vad jag gjort idag.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Att du inte vill vara ensam tror jag är ett släktdrag =) Ja, hem och hit, kan det vara en sådan där freudiansk felskrivning? =)

2007-02-01 @ 15:44:13
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button