sista terminen.

imorgon börjar det igen. för sista gången. jag tänkte göra en lista. över vad som kommer vara en plåga. men en sån där plåga som jag egentligen tycker om, men kommer ha ångest över.ni vet.

  • scenisiska musikprojektet (ordf. sätta upp en föreställning, med allt det innebär.)
  • projektarbetet (sätta upp en konsert, om någon missat det. det kommer plancher)
  • elevrådsarbetet(det stora arret, val av ny styrelse, skoltröjor, stormöte, etc.)
  • distriktsstyrelsens arbete(svenska kyrkans unga)
  • balen(!)
  • ansökning om volontärtjänst (svenska kyrkan-typ england ett år)
  • cluben på bagdad (happy club or happy people, be there 26/1!)
  • jaa, skolarbete, kanske?:P
  • the carmen electro association (ska vi spela på fest i valen eller?)
  • just det, jag fyller år också. fast det är snart och inte så besvärligt.
  • ev. konfirmand meck.
  • ev. arbete (hur blir det med Cloetta Center, axel?)
  • högskoleprovet (kommer jag inte ens tycka om)
  • relationer (herregud..)
sammanfattningsvis. jag kommer ha häcken full hela våren. jag kommer förmodligen ha jätteroligt. men häcken full. och jag har liksom inte under jullovet hunnit bli av med vare sig huvudvärken eller att jag biter ihop hela tiden och har ont i magen.  jag komme förmodligen inom kort gå till skolsköterskan och förmodligen bli våldsam om hon säger åt mig att börja träna något istället för att ge mig något att knapra. för jag har inte tiiiiid att träna, damnit.

såatte. det blir fest.

Klagomål
Postat av: öh för fan dsu vet vem jag är....

BERZAN ADAM, BERZAN

2007-01-07 @ 17:11:02
Postat av: Anonym

det är ju inte konkret sak man borde akta sig för. utan mer något man borde ta avstånd ifrån. jag övervägde faktiskt ordaltenativen. och originalen kan ju finslipas med åren ;)

2007-01-07 @ 23:57:14
Postat av: Anonym

fan jag har orddyslexi.

2007-01-08 @ 00:04:12
Postat av: axel.

jag vet inte om det blir nått på Cloetta Center.

2007-01-09 @ 10:31:38
Postat av: Lena Petersson

Högskoleprovet tyckte inte jag heller om, men det är bra att ha gjort eländet så att man hamnar i en urvalskvot till under ett par år när man söker vidare.

2007-01-09 @ 10:56:13
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Linnea

hoppas verkligen att du får åka som volontär. svenska kyrkan? annat?

2007-01-10 @ 15:35:52
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:31:14

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button