Molina, London and FW:

oj vad länge sedan det var jag var här. det är lite besvärligt, det är mycket som tar mycket tid. iallfall, jag har fått svar från alla som ska skriva referensrev till mig inför england, och alla fixar det. det är jättebra.

Jason Molina var bra, spelningen var sisådär, men han var kanon. Det blev lite dyrt, men det är trevligt att minnas att man bjudit Jason Molina på en Campari. Jag hoppas vi kan boka honom till nånting i stan i vår, när han kommer tillbaka. Det var en fantastisk lägenhet hon hade också, joda. Det var hemskt trevligt.

det kommer bilder någon gång.

på måndag far jag till london med Julie et elle's Mere. det blir trevligt. där har jag aldrig varit.  om det finns någon uppkoppling så kommer det rapporter. om inte annat kommer de när jag kommer tillbaka. värsta bra, allting blir häftigare om man gör det i london.

nu ska jag snart gå till julia. så är det med det.

Klagomål
Postat av: Anonym

jag blev glad, jätte glad!
jag hoppas att london blir till belåtenhet.
puss adam.

2007-02-17 @ 19:13:38
Postat av: Lena Petersson

Ha det så trevligt på sportlovet =)

2007-02-17 @ 19:53:38
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button