London, Part 1.



vi landade pa stansted tio i atta lokal tid, efter att gatt upp halv fyra for att ta oss till skavsta. flygredan gick bra, men ryan airs plan ar typ sma och skramliga. vi traffade lillasyster Lindstrand pa flygplatsen. och Ebba. samma plan. jag traffade en konfirmand ocksa, Andreas.liten varld. jag har ju inte flugit sedan mallorca typ nittinie, sa jag har ingen direkt flygvana. men det gick bra. jag ar tydligen inte sarskillt flygradd. eller ocksa var jag bara for trott for att bry mig. hursomhelst sa landade vi efter att piloten berattat att vadret skulle vara "taskigt". det var javligt brittiskt.

tagresan in till london var sjukt trainspotting. typ overgivna hus langs ralsen, jag fick parkour-abstinens. men det var brittiskt, dimmigt och lerigt. vi akte lite tunnelbana sedan och kom fram till notting hill. kortfattat, eftersom jag maste lamna over datorn nu, sa har vi gatt langs protobello road, kanske varldens basta gata med varldens basta affarer och jag har kopt ett par skor. sedan vi kom fram har det varit typ varmt. like, jattevarmt. min englska funkar skapligt ocksa, det ar ju ganska skont. jag har sovit nagra ganger under dagen ocksa.

visst ja, vi gick in i en extremsportbutik. och traffade en man, pratade lite om longboards, och sen typ hej, vart kommer ni ifran? sweden. och han var fran linkoping. skaggetorp narmare bestamt. han kande givetvis firtst aid-grabbarna ocksa. mindre varld.



forhoppningsvis kommer det fler rapporter.
och bilder om jag orkar. annars kommer de nar jag kommer hem.


julia ar bra ocksa.

love.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Vad skönt att resan gick bra, vädret är med andra ord regnigt men varmare än här? =)

2007-02-20 @ 00:22:10
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: aids.

har dom aids på burk i england? skit samma. if i´ll get a gay t-shirt I´ll kill u, if I´ll get sometthing slim I´ll kill u! if I´ll get something ugle I´ll kill u, you gone have a hard time to get ot of this alive Adam. ture lookstock.
hat fint.

2007-02-20 @ 01:15:10
Postat av: jag.

har dom aids på burk i england? skit samma. if i´ll get a gay t-shirt I´ll kill u, if I´ll get sometthing slim I´ll kill u! if I´ll get something ugle I´ll kill u, you gone have a hard time to get ot of this alive Adam. true lookstock.
hat fint.

2007-02-20 @ 01:15:33

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button