ont skall med ont fördrivas.

det har hänt så mycket på sistone, men ändå så lite.
lite som om någon minskat trycket, men det ändå uppstått blodvite.



det är inte alla som vet vad som ska skrivas.
men mycket ska hända.
det finns några murar och några broar kvar.
som inte blivit brända. det bygger på en dröm,
så jag vet inte vad som ska rivas.

men jag vet att i slutet

skall ont med ont
fördrivas.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Hu... Ryser, men den är bra.

2007-08-03 @ 20:22:14
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Love

Bäst för dej att du dyker upp på lidingö. Annars får du se på ont tjejen;) Shit sorrry, killen mena jag, blev förvirrad av dina snygga kläder.

2007-08-20 @ 21:13:26

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button