NO! YES!

no-

pa imorgon, inte roligt. uppsats imorgon, inte roligt. snö ikväll, inte roligt.huvudvärk hela dagen, inte roligt. skola på tisdag, inte roligt.


yes-

som det ser ut nu så är två studentskivor bokade. kalaskul gig. jag har en studentfest i huvudet också, som jag inte vet om jag kommer genomföra. det beror på stöd från ledningen. ja, givetvis har jag planerat elevrådsmeck hela veckan..

hellsongs är bokade till arvika också. YES!

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att huvudvärken går över och att allt går bra med uppsatsen och allt annat.

2007-04-09 @ 13:47:03
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Stina

Texten på min blogg är från en låt- "Tomorrow my friend" med ett band som heter Ef

2007-04-09 @ 13:49:31
URL: http://stinalovisa.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är hemskt ledsen för i går. förlåt för att jag förstörde er kväll.
men jag är också väldigt tacksam.

2007-04-14 @ 18:28:46

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button