4/207






det närmade sig och de visste inte riktigt vad.
det kan ju bli svårt när man inte är i samma stad, och glad, det har man ju redan varit.
så det kan man väl inte kräva mer.
ang. ser, så är jag nog lite för vidsynt nu.
mer än vad jag bad om och du,
det är trevligt att lära känna dig.
men din vän, hon måste vara snäll.
inte som en annan kväll. man måste vara snäll.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Får mig att associera till en novell, tror jag... hette den "Komma hem och vara snäll" kanske.

2007-04-24 @ 20:39:05
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: man ska akta sig.

oväntade kompetenser trots omständigheterna (den kärleken, du nämnde.)
men du har alltid varit skicklig.
och jag kommer att fortsätta utnyttja dig/det så fort jag får tillfälle ;)

2007-04-24 @ 20:51:05

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button