mer än proust kunnat ana.

cassiopeia syntes klart inatt.
och jag kom att tänka på att
en utebliven godnattkyss kan betyda mer än Proust kunnat ana.
du ska veta att jag är lika rädd för att det här ska bli en vana.

du hade en svag nyans av alkohol i din andedräkt.
vid närmare eftertanke var inte en kyss nödvändig. en blick hade räckt.

det handlar inte om att jag kände mig...dissad. inte alls, det såg ni väl. men det är något med avsked.det är något som blir svårt när tiden har passerat kväll.


ååh, jag brinner upp.det handlar om elevrådsarbete, repetitioner, projektarbete, nervositet och pluggångest. jag har slappnat av i tio timmar den här veckan,det var inatt.när jag sov.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Anade just att projektarbetet var på gång för nog är det väl det som kallades för specialarbete 1999 och som ska vara klart i vår och kräver all tid till dess och ett godkänt för att slutbetyget ska kunna delas ut?

2006-09-24 @ 20:16:37
URL: http://hem.passagen.se/ladyblac
Postat av: Lena Petersson

P.S Glöm inte att skriva ut, kopiera och spara projektarbetet någonstans medan du skriver det, disketten jag hade mitt på havererade på juldagskvällen när jag skulle vara duktig och göra någonting så sedan fick jag skriva om allt igen, som tur var hade jag det utskrivet så jag kom ihåg allt och vilka bilder som skulle in och var någonstans. D.S

2006-09-24 @ 20:18:47
URL: http://hem.passagen.se/ladyblac
Postat av: Linnea

jag blir både glad och ledsen. vill du prata med mig någon dag? hihi. ta hand om dig! (hörde förresten att spelningen gick bra, kul1) pussel

2006-09-25 @ 09:01:22
Postat av: Anonym

hihi. jag läste ett gammalt sms förut. amerikansk action. vad förnedrande. :)

2006-09-25 @ 19:19:03

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button