"jag är inte självmordsbenägen, bara nyfiken"



kul att jag har ungefär lika många besökare i snitt även om jag inte uppdaterar här. hursomhelst. nu ska det bli gjort. det lilla häftet, spadersju.blogg.se genom tiderna. hoppas på att det kan ge något. jag är verkligen inte bra på att förhålla mig till saker. just nu är det inte så fasligt mycket som är särskillt motiverat.allting går lite på halvfart,  onsdagen var ju inte så jävla rolig heller. men jag vet inte.mest av allt vill jag nog fly. jag blir alltid så flykbenägen under halsdukssäsongen. ledsen att jag varken svarat på mejl eller gästboksinlägg på hur länge som helst heller. det blir så mycket ibland.

Klagomål
Postat av: du vet

på tal om halsdukssäsongen.. vill du ha din halsduk?

2006-09-29 @ 21:13:26
Postat av: Anonym

oj...är det ett år sedan vi pratade om flykt senast?! kan inte stämma...

2006-10-01 @ 23:05:01
Postat av: Lena Petersson

Ja, vem vill inte fly när det börjar att bli kallt, fast nu har det varit varmt längre in på hösten än det brukar.

2006-10-03 @ 18:26:53

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button