Allerta, allerta, antifascista!

Allerta, allerta, antifascista!



hursomhelst så tycker iallfall jag att det är roligt med skäggbingo.och brinnande sängar. jag kan inte rå för att ni inte förstår. but still, I got your attention, ey?

inse det, jag tänkte lite längre.men försök gärna.
.

jag blir litet trött. människor får hemskt gärna låta bli att göra något alls. så länge de inte går in för at ställa till det för mig så fort jag försöker. ungefär.gosh.




this life. ain't no poetry.
you'd notice sometimes.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Nej, det är jobbigt att behöva göra det största arbetet själv bara för att andra har annat för sig och så.

2006-11-10 @ 19:20:02
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button