spadersjuproductionspresents..

spadersjuproductions



spader sju och brinnande tro. live at gransnäs, värsta festen.

(vanligtvis har jag mer kläder på mig..)

hursomhelst. en skaplig föreställning, kan det varit sjuhundra pers där iallafall? ett helt okej mottagande, absolut. det är en plåga bara att man blir så sjukt nedbruten psykiskt efter att varit halvnervös en hel dag. och att sedan vara litet malplacerad. osv. det blir en delay i humöret. allt besvärligt på en gång.inte redigt lätt att hantera. jag har väl aldrig varit en nervös person. tror jag. anyhow. sömnbrist och utmattning, fantasktiskt att känna sig behövd. och imorgen blir det till att hjälpa mon pere med bröllops-spelning.fest.

oh crap. men det v a r trevligt på gransnäs iallfall. alltid trevligt att se folk.

just letting you know.

whatever you say.

Klagomål
Postat av: Arne Ring

Hej! Kul att det gick bra på Musikfesten. Själv var jag inte där..tyvärr. Men jag stod där med bilnycklarna i handen och funderade på om jag skulle åka, men sen kom jag på att det blir nästan fyra timmar i bil för att vara där i fem. Så himla roligt är det inte att köra bil.

Men bara nån timme senare ångrade jag mig igen, men då var det för sent för att åka. Men men, jag kommer väl dit nästa år! Ses på måndag?

2006-05-27 @ 10:12:27

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button