för jag vet inte.


riiktigt vad som händer.
när jag aldrig riktigt kan hantera signaler jag sänder (ut).
allting som såg ut att vara något slags jag och ni (ett vi).

mynnar ut i en fantastisk blombukett, vars ända näring är min misantropi.


hursomhelst så satt de där, på än hög stockar. tittade på himmlens adjö, och rökte sina ciggaretter. och det kändes som en ganska bra sammanfattning av dagen. men det var några dagar sedan.


i en annan gårdag vände vi skivor vid en sjö, jag tror den heter sommen. där fanns en jeanskjol från blekinge, hon var något. i väntan togs där några bilder och det kändes ungefär såhär;







det var mycket som gick konstigt den här ledigheten. flera ingenting och några förvirrade jag vet inte. så det är lite svårt. att veta hur man mår. när ingen riktigt vet. vart de står. eller hur det går.
men ta hand om er.

så gör vi så gott det går.


Klagomål
Postat av: lilja

ååååååh, vad du är rolig adam!!1

men vilken överraskning! jag ser fram emot kommande blogginlägg och posingbilder.

välkommen till bloggvärlden då, heh. ^_-

2006-05-28 @ 23:37:42
URL: http://liljaliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-02-18 @ 12:04:56

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button