(as close to heaven as we'll get)

det soundtracket kändes också lite som en pik. men det är väl inte mycket jag kan göra.

jag vet inte riktigt vad som
hände. men det blev lite tyst och
svårt.här.tror du inte j a g tänker på

din ensamhet?
jag vet väl hur det är när jag
försvinner, men den här gången
fick jag ju iallfall veta något

innan.

det kanske finns lättare sätt.


jag hamnade lite på sidan. av
allt. lite på sidan, eller i
mitten, mellan alla cirklar.
jag vet inte om det är värt att
tänka på överhuvudtaget. jag har
aldrig haft något behov av att
vara central, tror jag. men jag
är litet trött.

jag vill ha det enkelt nu.
enkelt och rakt.
nej, inte svagt.


konsonantdifferencer har aldrig
rört mig. hursomhelst så vill jag

ha något enkelt.jag vill ha något som är allt jag inte kan. eller vill.märk väl, jag säger inte något om nåågon.jag säger bara något.för det ska alltid tolkas.


jag har väl
aldrig varit känd för att vara
rak.. men det kanske jämnar ut
sig. (den där kommande natten)när det finns saker som ska förklaras.

som ensamma tak.

Klagomål
Postat av: ANNNNNNnnna.

DU TALAR I GÅTOR UNGE MAN! Jag har försökt tolka dem. Men jag har fått acceptera det faktum att det inte går ;P men det är fint...!
have a nice day mr adam. :)
ps (nuutten.blogg.se) is the real shit you know;P. ds

2006-05-31 @ 17:48:47
Postat av: gabriella

hih, adam har en blogg. :)

2006-06-01 @ 12:26:36
URL: http://cryptorchild.blogsome.com

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button