something to write home about..

du tror du saknar en del
man kanske kunde lösa det med geväret.
men jag lovar, det är inte ditt fel.

 och jag är inte värd besväret.

du tror du vet var som är orsaken.
..så om det är ett sår du behöver, s k ä r  ett.
men det är annat som håller dig vaken.

och jag är inte värd besväret.


en man bar ett kors för länge sedan.
om du kan, om du vill, så är du den som också bär ett.
men var försiktig, snälla var försiktig.
du är viktig, redan.

fast jag inte är värd besväret.
jag heter adam, och jag skriver från en annan skog numera.grattis vännen, det var ju kul.
men du där, ät upp pastan och kom hit.

Klagomål
Postat av: Tindra

me like! :)

(fåordig kommentar...men...I like...) :)

2006-06-19 @ 15:47:43
Postat av: .

berätta för mig. när är du besöksledig från andra. hör av dig om du har lust. försökte ringa härom natten. men det kom inget svar. jag vill att du ska förklara. men ibland tror jag nästan att jag ska sluta fråga. lämna dig ifred. (du tycker väl inte att du är värd besväret.)

2006-06-24 @ 17:09:58

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button