jag måste..

...seriöst sluta köpa saker spontant. två tröjor på tre dagar, kanske inte är mycket för dig. men jag minns inte när jag köpte kläder innan dess.  fast om man slår ut det över..skitsamma. det är då satan inte ekonomiskt försvarbart, hursomhelst.

...och jag blev invald i elevrådet. det var ju trevligt, och lite hemligt, men nej, jag HAR faktiskt ingen respekt för dn nuvarande styrelsen. kan man inte efter ett års arbete tillsammans inte enas om att välja fyra personer, utan måste ha fem, för att alla ska bli nöjda, suger man. det är bara så. jävligt irriterande. meen,nu är det jag som styr. beware.

POST-IT-REVOLUTIONEN  har äntligen infiltrerat elevrådet. moahaha.


dessvärre finns det nog ingenting om stör mig så mycket som dålig läppsync. tur att jag alltid är live.


jag önskar trots min avsky för vattnets ondska, ibland, att jag var kvar där vid sjön. den var en babels flod.
(omg, jag är så heeet!!1)

 

emellanåt saknar jag andra också.

Klagomål
Postat av: teresia

ah. läcker var det ju. adam då!

2006-06-01 @ 23:34:59
Postat av: Linnea

vem saknar du? (jag kommer aldrig sluta be dig att förklara.)

2006-06-02 @ 10:53:13
Postat av: pop.

tu es un poseur foulle!

2006-06-05 @ 20:24:11
Postat av: pop.

tu es un poseur folle!

2006-06-05 @ 20:24:19
Postat av: pop.

tu es un poseur folle!

2006-06-05 @ 20:24:28

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button