from spader sju with love.

i nattens värme, i junihimlens makt.
där känner och upplever jag nästan allting
som vår revolutionär pratat om och sagt.
allting om kärlek,
om godhet,
om tvivel och om tro.

det är i nattens värme jag känner ljuset
och får en ärlig ro.

för även ett halvhjärtat offer grundar sig i något riktigt.
så det behöver inte bara vara när det bränns man uträttar något viktigt.

för din och er kärlek berör.
och a l l kärlek har en källa.

jag vill fortfarande göra allt.

Klagomål
Postat av: Lina

jag med.

2006-06-26 @ 17:05:04
URL: http://andesh.blogg.se
Postat av: hon som ser på amerikansk action, ibland.

du, har elden slocknat hos dig?
det bröjar bli rätt kallt här nämligen.

2006-06-26 @ 19:17:22
Postat av: Anonym

ord som klär av dig in till själen, adam. jag är nog glad för din skull, även om det kan göra ont.

2006-06-27 @ 10:31:19
Postat av: Anonym

det är tomt utan dig, ibland.

2006-07-03 @ 17:09:34

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button