allting.

allting skulle blivit gjort för länge se(da)n.
brevet borde ha blivit skrivet, han borde ringt sin vän.
han borde aldrig tvekat, blivit hindrad av sin delay.
han borde på allvar ha kunnat säga; glöm mig, snälla, glöm mig.(snälla)

allting skulle blivit gjort för länge se(da)n.
offensiven hans borde omgupperats, han borde tagit hand om sina män.
han borde aktat sig litet, tänkt mer på glansen.
han skulle flytt, medans han fortfarande hade chansen. (för i några ögonblick fanns den)

allting skulle blivit gjort för länge se(da)n.
tvekan borde aldrig fått infinna sig, det blir så kallt då; känn.
han skulle tagit sitt tillfälle, inte tyckt det var genant.
han skulle lämnat sitt tak ensamt.



för övrigt var statisteriet trevligt. nattligt umgänge, ta det rätt, var mysigt.trots mygg och druvsockerchocker.dock blev det litet trött. när man kom hem vid fem. så jag ska nog snart slagga. det ser rörigt ut igen.men jag tror det är mina ögon det är fel på den här gången.

Klagomål
Postat av: Linnea

Jag försöker glömma.

2006-06-09 @ 10:13:09
Postat av: Anonym

Jag försöker glömma.

2006-06-09 @ 10:13:23
Postat av: amanda.

åh, en till bloggare.
hej adam!
(amanda p3star, du vet, amanda wood).

2006-06-09 @ 14:46:33
URL: http://www.violentlyhappy.webblogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button