en sista morgon.

på arvika. det var ungefär så här;
                    
-godmorgon, erik -godmorgon, axel -godmorgon, jonas -godmorgon, adam -godmorgon, jonte....

ja, jonas är snyggast och jonte är piggast. för övrigt är eriks maja konstnären. (höhö, eriks maja, höhö) men förresten.. det här är min apa;
apan
han heter dr. baklava, men jag kallar honom apan. det var ganska hårt på arvika för apan. så jag ska sy ihop honom. sen är han back in buisiness igen. och apan är inte att lita på:D

för övrigt åt jag haj hos julia i förrgår. det var trevligt. julia är trevlig. fast hennes bror slåss.
men det gör inget.

best wishes/ spader adam och apan.

Klagomål
Postat av: linnea

hmm. du är knäpp. ni såg rätt glada med slitna ut :) men det visste jag väl redan.

2006-07-26 @ 12:56:36
Postat av: Ms. samtimes.

Adam. man hånglar inte upp någon vid en busshållsplats efter så kort tid. Jo, det är åångest :P

2006-07-26 @ 14:36:16
Postat av: Anonym

har apan cigg i munnen den här gången! Det gläder mej!

2006-07-26 @ 19:31:16

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button