ang. norrköping.

jävla skitstad. jag har aldrig missat så många bussar på en helg. det var hårt. och ja, det var en hård helg. nu räcker det med vårdnäs för mig, tror jag. jag är trött på det här nu. jag måste byta människor igen.  det kanske kan funka. jag vet inte. if people won't change, change people. ungefär.

plus några grejer;

-och du. It's sometimes like it never started. and it's sometimes like it'll never end. så är det, vännen.

-alla dessa baklavas. fan ta dig hannes, att baka min baklava alltså.

-ledsen för ikväll. jag ska byta bekantskaper.

godnatt vänner.

Klagomål
Postat av: haha

så bara för att DU missar bussar är staden skit? ganska omoget resonerat. skulle snarare säga att felet ligger hos dig.

2006-07-04 @ 00:06:20
Postat av: teresia

OMG. ibland döljer du din charm lite FÖR väl, mr.

2006-07-04 @ 00:27:34
Postat av: Linnea

jag har fått dig att lyssna på EN enda bright eyes låt, och du citerar den. aawh, that's so cute. men hör du av dig ikväll? då ska vi prata. om allt.

2006-07-04 @ 13:40:47
Postat av: Anonym

trött på vårdnäs..ja du kan ju alltid komma hit ;)

2006-07-04 @ 21:45:41

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button