snödrömmar.

tenka sa; one man's terrorist is another man's freedom fighter.

och det var ju faktiskt riktigt snällt sagt.



jag saknar julförväntan och snödrömmar
jag hade som barn. allting av det gamla maldes ner i någon slags pubertetskvarn.

vem blev jag när jag flytt från slätten?

vad hände när jag tvingades att själv börja gå ner med tvätten..?
allting som finns kvar av adventskänslor ligger i minnena
av ens barndoms otacksamhet och ens uppväxts otacksamhet och ens nutida jags otacksamhet
och en , utan respekt för minnenas värde,
oaktsamhet.
som borde straffas, odiskret med stora bål
innan vi utbringar en sista stunds skål
för min egen självdiciplins d ö d
och jag gör inte en min. när lucifer förtär min kropp,  deras bröd, ett sista hopp.
mot hopplöshet..

hopplös är friheten.
fri är hopplösheten.




Klagomål
Postat av: Anonym

Men vet du, gandhi sa: "An eye for an eye will make the whole world blind" Hur blir då alla om man slår dom på käften.

Förresten, använd bara vita lakan, kryp ner under dom o låtsas att det är vinter, det brukar jag göra

2006-12-04 @ 19:45:22
Postat av: Love

haha, jag glömde avsändare på föregående

2006-12-04 @ 19:45:50
Postat av: ...

du skriver as fint också, o tack
mycket sanna ord du skriver

2006-12-04 @ 20:41:59
URL: http://pitiable.blogg.se
Postat av: Lena Petersson

Juldrömmar = en dröm om att bli klar med tentafrågorna innan jul = utopi, suck...

2006-12-05 @ 18:19:55
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button